Reduceri Black Friday – reguli și sugestii

Aștepți de mult timp perioada cu reduceri Black Friday pentru a-ți putea achiziționa produsele favorite? Noiembrie este luna ofertelor avantajoase, ceea ce îți oferă libertatea de a te bucura de o gamă diversificată de obiecte sau servicii. Un expert contabil Cluj Napoca te va ajuta cu siguranță să iei deciziile corecte.

Iată câteva de reguli care te vor ajuta în procesul de achiziție:

1.     Prețul ar trebui să fie afișat în mod transparent, fie că este vorba de un magazin online sau unul fizic.

2.     Prețul produsului care face parte din categoria de reduceri Black Friday ar trebui să fie mai mic decât cel practicat în perioada ultimelor 30 de zile. Oferta ar trebui să prezinte ambele sume: atât cea de dinaintea reducerii, cât și cea de după. Într-un asemenea mod, vei dobândi o perspectivă clară asupra modalității în care a fost aplicată reducerea.

3.     Magazinele clasice nu acceptă returnarea produselor, decât dacă sunt defecte. În astfel de cazuri, se aplică regula garanției stipulată în contract. În cazul magazinelor online, ai la dispoziție 14 zile calendaristice pentru a trimite înapoi produsul achiziționat. Nu e nevoie de justificări detaliate. În cazul în care nu este trimis un curier pentru a se ocupa de transport, va trebui să suporți cheltuielile pe cont propriu. Regula nu se aplică însă și obiectelor personalizate sau înregistrărilor audio-video.

4.   Livrarea ar trebui să se realizeze cât mai repede. Termenul este de 30 de zile de la confirmarea comenzii. În cazul în care nu primești produsul la data stabilită, ai dreptul să soliciți banii înapoi în termen de 7 zile.

Ce faci dacă achiziționezi un produs defect în cadrul campaniilor de reduceri Black Friday?

Perioada Black Friday este una foarte aglomerată pentru majoritatea comercianților. Atenția lor este concentrată în mai multe puncte de la împachetarea și pregătirea produsului, până la realizarea transportului. Astfel, riscul apariției diverselor probleme tehnice este destul de ridicat. Tocmai de aceea, este recomandat să verifici coletul primit pentru a te asigura că totul este în regulă. Totuși, în cazul în care produsul achiziționat este defect se aplică următoarele reguli:

–          Vânzătorul este cel care suportă pierderea. În asemenea cazuri, poți solicita un produs nou, fără a fi nevoie de costuri suplimentare. De asemenea, poți beneficia de reparații tehnice sau restituirea sumei plătite. Vânzătorul poate alege între cele trei variante în funcție de valoarea investiției pe care va trebui să o facă.

–          Aplicarea garanției se realizează indiferent de modalitatea de livrare sau prețul de achiziție. Legea 449/2003 stipulează că există două tipuri de garanții: legală și comercială. Garanția legală este de doi ani și este responsabilitatea comerciantului. Garanția comercială este oferită în plus față de cea legală.

–    Este recomandat să informezi vânzătorul cu privire la starea produsului livrat. Responsabilitatea lui este să răspundă solicitărilor tale și să ia măsurile potrivite.

–          În cazul înlocuirii dispozitivelor electronice, garanția se prelungește. Se ia în calcul timpul scurs de la anunțarea comerciantului cu privire la defectele produsului până la realizarea reparațiilor și mai apoi a livrării.

Poți realiza, de asemenea, o listă cu produsele pe care vrei să le achiziționezi pentru a te asigura că reducerea este avantajoasă. De asemenea, este recomandat să apelezi la ajutorul specialiștilor. Servicii contabilitate Cluj Napoca realizate de profesioniști te vor ajuta să profiți la maximum de perioada Black Friday.

Apelează cu încredere la servicii realizate de experți în domeniu!

Mai multe sfaturi puteți găsi și pe site-ul ANPC!